Fotorelacja urlopowa.


Pod koniec zeszłego tygodnia wróciłam z urlopu, a już powoli zaczynam zapominać, że w ogóle gdziekolwiek byłam. Powrót do codziennych obowiązków po tak intensywnych wakacjach wyjątkowo daje w kość! Zdjęcia, od których jak zawsze nie mogę się oderwać ;) i opalenizna jeszcze przypominają mi, że przecież dopiero co ODPOCZYWAŁAM ;)


Budapeszt











Czarnogóra















Chorwacja

















Na wszelkie pytania dotyczące zdjęć, miejsc oraz tego co polecam - chętnie odpowiem :)

A Wy? Jak i gdzie spędziliście swoje wakacje? A może wszystko przed Wami? :)



Całuję,
-MJ-  


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o samo miasto - owszem, ale ilość bezdomnych i wszechobecny "zapach" PRZERAŻA... :(

      Usuń
    2. Hmm..na zdjęciach widać tylko przepiękną architekturę, szkoda, że władze nie potrafią sobie poradzić z tą "plagą".

      Usuń
    3. Nie zamieszczałam zdjęć, które pokazują skrajnie inną stronę. Ponoć jeszcze kilka lat temu było zupełnie inaczej... szkoda :(

      Usuń

 

Lubię to